Vaš primerak knjige možete naručiti sanjem poruke: *u inbox na profilu: GORDANA MAKSIMOVIĆ ; *na mail:gordanamaksimovic4@gmail.com, *slanjem poruke na telefon: 064-44-901-08, *moguće je i lično preuzimanje; Očekujte zanimljiva darivanja uz svaki primerak vaše knjige!

уторак, 10. новембар 2015.

#SMEH DO SUZA



"Smeh ništa ne košta ,ali deluje čudesno,obogaćuje onog kome je upućen,a ne osiromašuje onoga ko ga daje".

      Osmeh je najbolji lek za vaš organizam.Znate li samo koliko je vredan smeh....,a tek smeh do suza?
      Neverovatno je koliko se serotonina luči u organizmu smehom .On uvodi u jedno posebno stanje sreće.Kada se smejete vaš organizam dobija poruku da je sve u savršenom redu i vi se ponašate u skladu sa time.Vi dolazite tada u stanje dopuštanja  za privlačenje još drugih stvari koje će vas činiti srećnim.To je zakon privlačenja.Vi postajete kao magnet za još više dobrih iskustava .
      Postoje mnogi citati koji nam ovu privlačnost objašnjavaju kao što su "osmeh privlači osmeh"ili "Moramo se smejati,da bi nam se nešto lepo dogodilo".
      Da bi se zaštitili od stresa i negativnih uticaja,trebamo trenirati osmeh kao ključ naše sreće,uspeha i blagostanja.
   Sećate li se kada ste se poslednji put smejali ,toliko da ste se valjali po podu?Sećate li se kada ste se smejali da su vam suze išle?Mnogi će to povezati sa mladošću i teško da će se setiti da su u skorije vreme tako nešto doživeli.Prosto kao da je to dozvoljeno samo deci.Ne treba da bude tako .Moramo vratiti naviku takvog smeha ,jednostavno kroz mali trening.Pitate se kako?
     Evo kako sam ja vratila smeh do suza u svoju porodicu i svoj život.Jednog trenutka sam se i ja zapitala šta je sa onom devojkom koja je umela da se smeje,da druge svojim šalama dovede do smeha koji je teško zaustaviti.Shvatila sam da sam na to zaboravila ,ne zato što nisam imala razloga za smeh,već što sam možda život shvatila ozbiljnije nego što treba. Evo šta sam ja uradila.Rešila sam da sa svojom porodicom uvedem jednu malu naviku gledanja smešnih videa,tek toliko da krenemo da izražavamo naše osećanje sreće i zadovoljstva smehom.Verujte vredelo je, bile su to uzbudljive večeri ,koje su nas okupljale  i trenirale naš smeh.Posle takvog iskustva,smo se osećali nekako opušteno i smireno,kao da nas je taj smeh oslobodio nagomilanog stresa.Pored toga smeh nas je čini mi se još više zbližio.Taj mali ritual,ili trenig smeha ,nas je doveo do toga ,da nam nije strano da se iskreno nasmejemo kad god za to imamo priliku.Čini mi se ranije da smo na takve situacije reagovali malo sputano kao da je sramota slatko se nasmejati.
    Naravno ovo je samo jedan od načina kako možete povratiti ili pojačati dozu smeha u svom životu.Postoje i mnogi drugi načini kao što je druženje sa ljudima koji su pozitivni, koji se puno i sami smeju,zatim gledane komedija ,slušanje vesele muzike,upis u školu plesa i učenje prvih koraka ,verujte može vas podstaći na ludi smeh.Mnogo je načina a vi ako želite srećan i veseo život izaberite sami šta je to što će vam povratiti ili razviti naviku da smeh i osmeh budu prateći deo komunikacije.Kažu da osmeh treba da ide ispred reči .Odnosno,u komunikaciji sa nekom drugom osobom ,ono što prvo treba da ide ispred vaših izgovorenih reči je vaš osmeh.Verujte bez obzira sa kime i u vezi čega komunicirate ,delovaće na vaš sagovornika i vaša komunikacija i sam njen ishod biće povoljan za vas.
    Sad kada smo jasno shvatili i utvrdili kolika je važnost smeha,pa onda neka nam smeh bude svakodnevica.Kažu:"Smeh je injekcija sreće","lepi ljudi su nasmejani ljudi",šta čekate?
    Fokusirajte se na lepe i vesele stvari i biće prilike da isprobate svoj osmeh i vidite kako deluje na vas.
Pošto osmeh privlači osmeh,eto novih prilika  da nam se nešto lepo i dogodi.
Zaključujem povod svega gore navedenog ,da je izgubljen dan kada se nismo smejali.





Нема коментара:

Постави коментар